Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2013 22:02 - На кръстопът
Автор: almaperdida1 Категория: Други   
Прочетен: 798 Коментари: 2 Гласове:
1



Да бъдеш на кръстопът е най- лошото нещо, което може да се случи на един човек. Да не знае на къде да поеме. В момента аз се намирам на такъв кръстопът и за това създадех този блог. Дори не знам как точно се действа с блоговете по принцип, но реших да пробвам, пък може и да излезна от този кръстопът.
Какво всъщност означава "да бъдеш на кръстопът"? Според мен това е да не знае на къде да  тръгнеш, дори да не знаеш и кокво да мислиш по някакъв въпрос. Една друга мисъл ми идва на ума как така си стигнал до този кръстопът, какво те е довело до този кръстопът. Причините могат да бъдат много дали предателство или някаква друга болка просто все едно си в някакъв тонел, от които не знаеш как да излезеш, не знаеш дали е по- добре да тръгнеш на ляво или на дясно, дали да се довериш на някой или пък да разчиташ само на себе си. Не знам много съм объркана в момента, чувствата ми са много объркани. Създадох този блог може би за да намеря себе си, но как ще се случи това не знам. Дали изобщо ще се случи това не знам, но все пак ще съм опитала и това. Да се надяваме да се получи .



Тагове:   Други,   лични дневници,


Гласувай:
1



Следващ постинг

1. paciencia - Ще намериш сама Пътя, непременно!
19.07.2013 11:11
"EL camino se hace andando", както казва Антонио Мачадо.

Вървейки, Ти ще градиш живота си. Понякога ще ти се струва, че си сгрешила, че не знаеш кой път да хванеш.
Който и да е той, Ти ще го направиш Свой. Напред, мило момиче!
Поздрави!
цитирай
2. almaperdida1 - Мерси много за надеждата, която ми ...
19.07.2013 13:32
Мерси много за надеждата, която ми даваш !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: almaperdida1
Категория: Други
Прочетен: 61611
Постинги: 49
Коментари: 9
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930