Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2013 08:18 - Опит за промяна
Автор: almaperdida1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 380 Коментари: 0 Гласове:
0



Промяната... Тя е това нещо, което някои хора искат, а други не. Тя се случва спонтанно или пък не чак толкожа спонтанно. Тя понякога е желана, друг път изобщо. Но какво е тя всъщност ? - любимият ми въпрос нали :).
кога човек желаее промяната? Според мен човек има нужда от нея в дадени моменти. Когато се чувства не на мястото си, когато е объркан и не знае какво да прави и на къде да поеме. Мисли си че с нея ще се почувства човек като другите. Милиси че той в момента е нищоспрямо тях. Но как всъщност достигане до идеята за промяната и как всъщност трябва да я започнем ? Човек за да достигне до идеята трябва много да е страдал, много да го е боляло и да се чувствал в безисходица и ката единствено решение пред него да изникне ПРОМЯНАТА. Тя понякога е за добро друг път за лошо, но човек започнели я той просто вече не е същият. Как да я започнем тази промяна. Според мен трябва да се започне малко, по- малко. Не изведнъж и хоп ето аз съм променен и никой нищо не може да ми каже - не става така. Започва пръво, може би, от нагласата. Човек да се настрои позитивно към нея, за започне да се поставя в ситуации в които знае как би постъпил, но напук на това да постъпи друго яче в името на промяната. Не знам как всъщност стават нещата все пак не психолог или друг учен в тази област , но това е моето мнение или по- скоро аз го правя така донякъде.
Великата промяна ще се случи рано или късно, за добро или за лошо и се отнема време, разбира се. Но е хубав ефекта след нея.Защото ако си предприел промяната повлиян от раздяла с гаджето и така се опитваш да го забравиш и да продължиш напред това е хубав начин. След като е приключила промяната може да си кажеш "успях сам/а и се чувства супер сега мога вичко сам/а" , а чувството че си успял е неописуемо. Късмет на всички, които искат да предприемат промяната, които са я предприели и на тази, които вече са успели. На другите бих казала, че това ще им се случи рано или къспо било то по тяхно или нечие чуждо влияние или желание. Късмет в начинанията!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: almaperdida1
Категория: Други
Прочетен: 61675
Постинги: 49
Коментари: 9
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930