Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2013 19:00 - В лабиринта на собственото си съзнание
Автор: almaperdida1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
0



В лабиринта на собственото си съзнание се лутам като мишка, търсеща сиренето. Търся ли, търся великото щастие, но все на стени и на задънени улици попадам. Виждам някаква светлина на края на пътя, затичвам се, забързвам се, за да я стигна по-бързо преди да е изчезнала или да съм я изгубила от поглед. Стигайки я вече осъзнавам, че отново съм попаднала на една стена. Отчаяна се връщам на старата си позиция и започвам своето търсене отново. Този път като видя светлината се замислям дали е това, което търся или е отново една студена стена. С всеки неуспешен опит моят хъс да открия това, което търся намалява. Вече не се втурвам през глава само и само да стигна до светлината, а отивам с бавна стъпка и оглеждам нещата вместо да се блъсна в проклетата стена, която е застанала на пътя ми, която много ми пречи да излезна от великия лабиринт, който е в главата ми. Аз отивам и я оглеждам отгоре до долу и решавам, че отново съм се подвела и се връщам, но този път вече нямам сили дори да се огледам наоколо, за да открия друга светлина, с която ще стане абсолютно същото.
Попадайки в лабиринта на съзнанието си не мога да се измъкна толкова лесно от него. Ако някой не реши, че е време да спра да се лутам там и не дойде и не ми покаже великият път към откриването на сиренцето, а именно щастието.


Тагове:   щастие,   лабиринт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: almaperdida1
Категория: Други
Прочетен: 61248
Постинги: 49
Коментари: 9
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031